perjantai 26. helmikuuta 2016

just a natural side-effect of being awesome

Mä harrastan aika paljon itsetuntohuumoria. Itsensä dissaaminen tuntuu tosi ankealta, mä teen sen juuri toisin päin.

Olen vuosia sitten tuunannut itselleni paidan, johon lainasin PMMP:n Kumivirttä: "Minä olen täydellinen - ala rakastua". Yhä edelleen ottaisin niin mielellään hupparin tuolla samalla tekstillä.

Kuvailen itseäni melko usein prinsessana. Käytän myös aina tilanteen vaatiessa lausahdusta "prinsessat tekee ihan mitä haluaa".

Kerran kissa-allerginen kaveri alkoi aivastella ja niiskuttaa mun lähelläni, ja pohti, että mistähän tämä kohtaus nyt tuli. En siinä vaiheessa voinut olla toteamatta "mä vaan olen niin kissa".

Vähän aikaa sitten löysin vihdoin syyn vaihtaa puhelimeni lukitusnäytön kuvan tämän kuvan napsahdettua facebookin uutisvirtaan:


Being a little weird is just a natural side-effect of being awesome

Voiko sitä paremmin sanoa? Nyt mua hymyilyttää joka kerta, kun vilkuilen puhelintani.

Mikä itsetunto, missä?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti