maanantai 25. kesäkuuta 2012

tuloksista ja Foam Rollerista

Salilla käyminen on opettanut mulle jotain yllättävää: ihan uudenlaisen aikakäsityksen.

Jos jotain tuloksia saa nostettua (tai ylipäätään aikaan) puolessa vuodessa, se on nopeeta.
Joskus jopa vuoden aikana jonkin asian saavuttaminen tuntuu nopealta.

Oon käyny tuolla salilla enemmän ja vähemmän aktiivisesti kohta puoltoista vuotta, ja tunnen itteni ihan aloittelijaksi.

Sellasta se ilmeisesti sitten on. Hidasta, hidasta. Viimeisen parin kuukauden aikana oon
vihdoin alkanu huomata jotain tuloksia kropassani, siis ihan ulkonäöllisesti. Vihdoin. Kunto on kyllä kasvanut. Tänään tein voimapyörässä ennätykseni, 8+9+10 toistoa. Koitin sitä laitetta ekan kerran jotain kaks ja puol vuotta sitten, sain melkein yhen toiston aikaan, ja vatsalihaksiin sattu kolme päivää. Viimeiseen puoleen vuoteen en oo saanu tehtyä oikeestaan mitään, aina on ollu olkapäät tai selkä jumissa, jolloin kuuluu vaan ruksuntaa selästä ja minä löydän itteni naama maasta mahallani.

Ja aina vaan tunnun tykkäävän eniten mahastani, joten sitä päädyn aina kuvaamaan. J
alat on mitä on, mutta kyllä niissäkin on edistystä tapahtunu, ja ainakin niissä on lihasta.



Voisinpa mainita myös tuosta uusimmasta tulokkaasta. Meille kerääntyy vähitellen kummallisia pikku-urheiluapureita. On nilkkapainot ja voimapyörä. Pari viikkoa sitten raahasin kotiin Foam Rollerin.

Tollanen yksinkertanen vaarattoman näköinen pötikkä. Todellisuudessa hullu kidu
tuslaite! Rolleri lattialle, ite siihen päälle ja eikun rullaamaan. Löytyy kuulkaas sellasia jumeja jaloista ja selästä, että ei uskoiskaan. Etureisiä en vieläkään oo saanu kunnolla käsiteltyä, ku sattuu vaan niin pahasti. Googlettakaa ja tutustukaa tarkemmin, jos lihashuolto kiinnostaa. Olli hurahti täysin, mä oon yhä siinä "sattuu, sattuu!"-vaiheessa.

Ps. loppukevennykseksi laskiaispulla muutaman viikon takaa. Nää pullat oli reilusti mun nyrkkiä isompia, ja namnam.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti