maanantai 16. huhtikuuta 2012

vappu? kevät?

Oi voi ku voi pää jumittaa. Mietin ihan tosissani, että millon on vappu, ja millon mun pitää pistää sima tulemaan, ja millon tehä munkkeja. Oon miettiny tätä nyt viimeset kymmenen minuuttia, enkä oikeestaan vieläkään saanu päähäni selvitettyä oikeeta vastausta. Eh.

Torstaina näin perhosen. Ja rullaluistelijoita. Ja lenkkeilin isomman järvenpuolikkaan ympäri, 9km/50min. Kiitos sali peruskunnon säilyttämisestä talven yli.

Tänään ihastelin sulia kohtia järvessä. Lutakon ja Aholaidan välisellä alueella on iso sula alue, jossa lokit kirkuu ihan hulluna.

--
Katottiin Sarah Connor Chronicles loppuun. Sellanen sarja tosiaan, että enhän minä ois sitä pystyny yksin kattomaan, ku ei pysy mukana, että kuka on kuka ja mitä tapahtuu ja missä ajassa tapahtuu ja oon vaan liian tyhmä... Positiivisena puolena, että loppua kohti aloin nähdä Cameronin ja Derekin enkä Summer Glauta ja Brian Austin Greeniä. Negatiivisena puolena, että toi koko Terminator-idea on sellasta mindfuckia, että eihän ton sarjan jälkeen ainakaan oo missään mitään järkeä. Ei se tollasenaan sovi kakkos- ja kolmosleffojen väliin.

Spartacus: Blood and Sand. "Näähän on suorapuheisempia kuin Sinkkuelämässä." Oh, those randy Romans. Eilinen kulu kattoessa 9 jaksoa ekan kauden 13:sta. Melko graafista, okei, hyvin graafista.

--
Eh eh. Ihan ku oisin ajatellu viimesten päivien aikana jotain muutakin. Jotenkin ei nyt taas yhtään pysy päässä. Tänään oon ihmetelly ihan tosissaan, että kai ny oikeesti ollaan jo huhtikuussa. Aamusin on kivan valosaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti