sunnuntai 29. huhtikuuta 2012

viikon varrelta

Keskittymiskyvyttömyys

Roswell pyörii taustalla, koska se on vaan niin ihana sarja. Ja koska sekin on sarja, jonka oon kattonu läpi kahdesti, ei tartte ihan joka hetkeen keskittyä. Koska ei vaan jaksa keskittyä.

--
Toissapäivänä käytiin leffassa. En ees muista, millon oon viimeks ollu kattomassa jotain leffaa ensi-illassa. Nyt: The Avengers. Wihii! Odotukset oli korkealla, odotukset täyttyi. Ah. En osaa päättää, kuka oli makein tyyppi, supersankarit kun vaan on aika ihania :D Oh. En osaa mitään selostaa tai analysoida tai arvostella tai mitään, mut oli se vaan ihana.

Jokunen viikko sitten käytiin kattomassa Iron Sky. Kulttikamaa, ihan varmasti. Dr. Strangelove-viittaukset ehkä leffan parasta antia.

Muisteltiin eilen kaverin kaa kaiholla sitä, miten muutama vuosi sitten saatiin ilmaislippuja leffaan, ja käytiin siellä oikeasti usein. Yks kesä kävin kattomassa melkein jokaisen pyörineen leffan. Vuodessa tuli yli 30 käyntiä. Parhaana päivänä käytiin leffassa kahesti. Viime vuodelta kertyi 11 elokuvakäyntiä: mä surin sitä, että ei tullu käytyä enemmän, Olli ihmetteli, että ei ikinä oo käyny niin paljon.

--
Salilla saavutin seuraavan virstanpylvään: matolla 12 minuutissa 3000m. Ja pari sekuntia jäi vielä aikaakin. Ihan käsittämätöntä. Oon tän vuoden aikana saanu tulokseen 400m lisää.

Mietin joku päivä sitä, mitä pidän suurimpana saavutuksena ja edistyksenä salilla. Juoksusta oon ihan hirmu ylpeä, sikäli järkevästi, että sitä teen lähinnä alkulämmittelyks. Myös reisiprässin päälle sadan kilon painot ja kyykyn ja maastavedon 50kg on aika isoja juttuja mulle. Älyttömän ilonen oon myös sivuvipareiden painon nostamisesta: 2007 taistelin tosissaan 3kg:n painojen kanssa, nyt teen kympin sarjoja 7kg:n painoilla.

Yks isoimmista jutuista silti on se, että pystyn nostamaan prässin kelkkaan 25kg:n levyn ihan ite, ilman mitään apuja ja ees ottamatta jaloilla lisätukea matkalla. Niin se voima vaan lisääntyy.

--
Sellasta sepustusta, kun ei muista, mitä on miettiny tai mitä ees nyt ajattelee. Huomenna vajaa päivä töissä, koska pitää karata paistamaan munkkeja.

--
P.S. Jahas. Blogger hukkas mun fonttikoon. Hienoa toimintaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti