maanantai 6. helmikuuta 2012

kivoja juttuja

Muistin taas (kerran) yhen surullisen muiston vuosien takaa. Olin 7-vuotiaana jossain, noh, jossain tapahtumassa. Siellä pyydettiin "yli 7-vuotiaita" menemään jonnekin ja "alle 7-vuotiaita" jonnekin toisaalle. Tämä yksinkertainen rajatapaus ei tiennyt paikkaansa vaan lähti surullisena pois.

--
Lauantaina yks kaveri oli sitä mieltä, että mulla on kivoin maha, jonka hän tietää ja toinen olis halunnu kloonata mut, että sais kivan tyttöystävän. Oon yhä ihan jeejee molemmista, kehut on kivoja.

Juoksumatolla menee 2900m aikaan 12:02. Hieman ärsyttää ne 2 sekuntia. Todellisuudessa siis pääsen sen 2900m, koska se matto kiihdyttelee itteään ekat 15s, mutta silti. Ärh.

Prässissä kelkassa 100kg. Jea! On jännä tunne, ku jalkatreeni tuntuu hyvältä. Viime viikolla kyykkäsin 52,5kg:lla, ja sekin oli kivaa. Aikasemmin oon saanu kyykyssä liikkumaan korkeintaan 45kg.

Ollilla käy kavereita aina sillon tällön lanittamassa, ja mä (enemmän ja vähemmän vitsillä) mökötän niille, ku eivät tuo mulle tuliaisia. Tää vitsi lähti siitä, että tulivat mun synttäreillä tänne pidennetyks viikonlopuks... Tänä viikonloppuna yks kaveri tuli sit käymään, ja toi mulle pullon punaviiniä. :)

Ollu siis aika itsetuntobuustausta viime päivät. Tykkään jopa jaloista enemmän kuin ikinä. Nyt olis rantakunto, missä on kesä?

--
Lauantaina myös juteltiin parin kaverin kanssa mm. tatuoinneista. Nyt oon sit taas jääny miettimään sitä tatuointijuttua. Ei oo vielä kuume iskeny, mutta ajatus kiehtoo ja kehittyy. Tänään tutkailin erilaisia fontteja, millasella sen oikein vois kirjottaa? Ehkä vielä joku päivä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti