torstai 23. helmikuuta 2012

Lumia

Aww. Sain maanantaina työkännykäks Nokia Lumian. Se on pinkki. Ja jotenkin tosi ihana.

Oon nyt muutaman päivän näpränny tota ja todennu muutaman asian älypuhelimista ja omasta kännykän käytöstäni.
1) kartta kännykässä on _kiva_. Oon vähän aina kaivannu sitä, että mulla olis kartta, joka näyttäis reaaliajassa, missä oikein oon ja minne mun pitäis päästä. Nimimerkillä "suuntavaisto puuttuu". Ja tossa on just sellanen!
2) tossa on parempi kamera kuin... no, mun kamerassa.
3) onhan se hauskaa, kun sähköpostit kulkee koko ajan mukana
4) ja myös, kun on netti koko ajan mukana
5) toi on tosi sulonen! Ja tykkään kosketusnäytöstä
mutta...
6) voi että se naputtelu voi olla hidasta!
7) mun käytössäni toi jäis oikeesti vähän turhaks
8) en millään haluais kännykkäliittymää, jossa pitää maksaa jostain puhe- ja tekstiviestipaketista. Nykyään ku maksaa noin 10e/3kk...
9) eikä se mahu taskuun!

Ts., ihana laite, mutta en mä vaan osais käyttää tollasta kaikkialla. Ehkä mä tästä joskus kasvan aikuiseksi ja opettelen käyttämään käsilaukkuja sun muuta, jonka jälkeen jopa pystyisin kantamaan puhelinta mukana muualla kuin taskussa.

--
Olis tarvetta jonkinlaiselle syvähieronnalle. Oon saanu koko vasemmalle puolelle sellasen jumin päälle, että kävely tekee ilkeää. Mystistä toki se, että koko ajan ei satu, välillä pystyy kävelemään normaalisti ja välillä meinaa pettää jalka alta, kun sille pitäis varata paino. Ainii, ja juoksu ei tuntunu missään. Jesh. Niin sekundatapausolo, että ei mitään järkeä.

--
Pomo kysy multa tänään, oonko koskaan ollu krapulassa. Kiva, että annan itestäni yhä sellasen enkelikuvan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti