tiistai 15. tammikuuta 2013

sitä sun tätä

Voisinpa vaikka todeta, että hieman ärsyttää Cdonin tapa lähettää pienet tilaukset kirjepostina. Niitä ei voi seurata postin sivuilla, joten ei mitään tietoa, missä ne menee. Toisaalta, ei ne myöskään vahingossakaan mahdu meidän postiluukusta sisään, joten menee taas päivä pitempään, että saan sen tilauksen käsiini. Ja vielä, kun ei ne todellakaan oo mitenkään päin paketteja nopeampiakaan ilmeisesti. Nimimerkillä viikko sitten tuli tieto, että "tilauksesi on lähetetty tänään varastoltamme ja toimituksen pitäisi saapua sinulle lähipäivinä". Argh. Lähipäivät on suhteellinen käsite.

---
Ja koska muuten ei ärsytä, on bloggerin ilmoittama

"Viestisi tallentamisessa tai julkaisussa tapahtui virhe. Yritä myöhemmin uudelleen.
tosi kiva lisä tähän nyt. Katotaan, miten käy.

---
Jos kirjottaisin keittokirjan, sen nimeksi tulisi "Vahingossa vegaaniksi". Oon viimesen viikon aikana onnistunut tekemään kahdesti vegaaniyställistä ruokaa. Oon huomannut, että jos laitan ruokaan linssejä, ei siihen tee mieli laittaa juustoa missään muodossaan. Ja harvemminpa mä muita eläinkunnan tuotteita ruoanlaitossa käytän.

Todellisuudessa musta ei olis vegaaniksi. Leipominen on ihan liian kivaa, joten en jaksa ruveta miettimään, miten kananmunan milloin missäkin korvaisi (joojoo, on niitä ohjeitakin vaikka millä mitalla, mutta äh). Ja ilman maitoa (ja juustoa jajaja...) tulis vaan vähän turhan nälkä.

---
Tein eilen dippejä lisäpainolla. Minä. Lisäpainolla. Tosin, 5kg lisää ei ehkä ihan hirveästi oikeesti ole, mutta tuntui se silti aika huimalta. Muistan hyvin kirkkaasti, kun en pystyny tekemään yhtäkään dippiä (Olli nosti mua sen verran, että melkein muka sain jotain tehtyä - ilmeisesti siinä kuitenkin sai sen verran otetta hommaan, että vähitellen pääsin ihan iteksenikin tekemään).

---
Kakkusuunnittelua. Oon viimeset kolme viikkoa miettinyt, että millasen kakun sitä oikein tekis ja miten sen koristelis. Ja kuinka paljon sitä oikein pitää olla? Ja mitä muuta oikein pitäis tarjota? Ku kuitenkin tykkäisin tehä kaikenlaisia tarjoiluja, mutta sitten pitäis myös oppia pitämään pienempiä bileitä. Ku ei yli kahellekymmenellä vaan jaksa kovin monenlaista väsätä. Jos jaksaa yhtään mitään. Joskus vielä ostan kaiken vaan valmiina, tai sanon, että nyyttärit. Tai opettelen delegoimaan ihan muuten vaan.

---
Mä haluan mun Gleen. Typerä Cdon. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti