torstai 22. syyskuuta 2011

hyvä ruoka, parempi mieli

Sain aamupalan sänkyyn <3 Aina se vaan on yhtä kivaa.

Eilen kotiin tulessa pysähtelin jokaisen oven edessä ja ootin, että ne avataan mulle.

Mistä nää lentokoneet tulee? Oon nähny niitä ainakin viis kertaa tässä iltapäivän aikana. Se saattaa toki olla myös yks ja sama kone, mutta mitä se oikein tekee?

Tehtiin eilen niin hyvää ruokaa, nam.Vuohenjuustohunajaleipiä ja fetasalaattia.

Tänään väkerrettiin lasagnea pitkästä aikaa. Mmm, ku oli hyvää. Harvemmin tehään ruokaa yhessä, tai ainakaan yhteistä. Kun toinen on kasvissyöjä ja toinen syö melkein mitä vaan, mutta paljon, ni on siinä jo haasteensa. Lisäks mä syön aika paljon vähemmän, ja molemmat tuppaa tekemään kerralla isompia annoksia, joista voi syödä monta kertaa (eli mä syön omaa ruokaani vajaan viikon ja Olli tuurilla kaks päivää), ni harvoin ollaan samaan aikaan hellan ääressä. Ja okei, mä olen äärimmäisen laiska kokkaaja nykyisin.

Leipoa vois kyllä joku päivä. Tänne tulee taas lanikansaa kuukauden päästä, mä vaan suunnittelen, miten saan aikani kulumaan sen viikonlopun ajan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti