lauantai 24. syyskuuta 2011

ikäilmiöitä

No nyt on kuvatodiste siitä, että ei se kukka vaan kuole! Nätisti epätarkkoja kuvia, mut aina ei voi onnistua.

Aluks tilanne oli tää, ihan tavallinen. Jotenkin se kastelu aina unohtuu, ja kukka kuukahtaa.


Ja sit sama kukka pari päivää myöhemmin:

Mä en tajua tota, en niin millään. Toisaalta, ihan mun kukka, ku yleensä kaktuksetkin kuolee. Myös bambun onnistuin tappamaan.

Pari päivää sitten kävästiin baarissa. Tiskillä tilatessa baarimikko totes, että "voisin tarkistaa sun paperit, ihan vaan että saan mielenrauhan". Annoin passin. Katteli sitä hetken, ja anto takasin. "No ei se ihan päivän päälle ollu."

Joku aika sitten oltiin kaverin kanssa kaupassa just ennen sulkemisaikaa, kaveri lähinnä halus ostaa muutaman siiderin. Mä ajattelin ihan seuran vuoks ostaa sit kanssa yhen lonkeron. Kassalla myyjätyttö halus nähä mun paperit. Nauroin siinä itekseni, että ei tästä ilmeisesti pääse eroon, johon tyttö vastas, että "pidetään tiukka linja ja tarkistetaan kaikilta". No ei kysyny siltä kaverilta mun takana.

Mut mikäs siinä. Mieluummin näytän nuorelta. Timessä jossain vaiheessa tunsivat mut niin hyvin, että sinne pääsin sisään ilman henkkareita. Muuten käytännössä aina kysyvät.

Ja toisaalta, näillä geeneillä ihan ymmärrettävää. Yks äitin siskoista meni 27-vuotiaana 17-vuotiaasta. Äitiä ei millään uskota ikäisekseen, menis varmaan melkein nelikymppisestä yhä. Näillä geeneillä mä myös muuten varmaan elän suurin piirtein ikuisesti, sen verran pitkäikästä sukua molemmilla puolilla.

Siskontyttö itkeskeli iskän luona ollessa. Iskän koira seuraili tilannetta aikansa ja tuli sitten vinkumaan millon kellekin, että miks te ette tee tälle asialle mitään. Ressukka.

Prinsessakompleksini synnystä muuten syytän ennen kaikkea iskää. Minä tai sisko ei kumpikaan tehä sellasia asioita, joita ei oo pakko, koska iskä tekee ne meidän puolesta. Tai opettaa meidän miehille, miten ne tehdään. Molemmathan me ollaan aika käteviä käsistämme, mut mikäs siinä, ku muut tekee.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti