torstai 17. marraskuuta 2011

maitokahveja

Blaah. Huoh. Ja muita vastaavia. Kyllähän mä tykkään olla yksin kotona, mutta nyt on ihan mielenkiintosta... Pimeän pelkoa ja kummitusääniä ja mitä ikinä, enkä ikinä saa mentyä nukkumaan. Huomenna pitäis päästä vielä töihinkin.

Ajattelin kirjottaa itelleni tavotteita viikonlopulle:
*käy salilla
*siivoa
*vaihda verhot
*kato ainakin pari leffaa siltä "pakko katsoa"-listalta
*nuku yöllä, valvo päivällä

Ja sit totesin, että jos sitä asettais sellasetkin tavotteet, jotka ois jokseenkin mahollista tavottaa:
*älä valvo koko yötä ja nuku koko päivää, päivänvalo on jees
*siivoa viimestään sunnuntaina
*älä jumita koko viikonloppua koneella.

On kiva olla tosi aikaansaava ihminen.

Mut ei sitä oikein jaksa 15h päivän ja 6h unien jälkeen olla skarppina 8h töissä. Vähän
meni jumittamiseks. Tosin kiittelin taas puhelintyötä siitä, että asiakkaitten välillä voi ilmeillä ja puhua ihan mitä haluaa, ja tarvittaessa myös puhelun aikana. Hieman meinasin polttaa hermoni yhteen mieheen... Vastasi, kerroin mistä soitan ja että oon lähettäny sähköpostia. Ei ollu nähny sitä postia, joten kerroin, mihin asia liittyy. Joku hissi ei ilmeisesti ton sankarin päässä toiminu, seuraava kysymys kun oli "niin mihin asia liittyy?". Ei kai siinä voinu ku mielessään kirota, pyöräyttää silmiä, taikoa hymyn taas päälle ja selittää juttu uudestaan. Äh.

Tykästyin myös LinkedIn-profiileihin. Siis niihin muutamaan, jotka siellä asianmukasesti on täytetty. Vähän helpottaa mun työtä :D On nimittäin yllättävän vaikeaa saada yritysten nimestä selvää puhelimessa, eikä viittis kovin montaa kertaa alkaa jankkaamaan, että "niin missä oot töissä? Mikä sen yrityksen nimi oli?".

Olli päätti tehä jotain mun työjumituksille ja osti mulle pikakahveja - maitokahveja luonnollisesti <3. Mistä tulikin mieleen, että mullahan on kaapissa myös kaverin tuliaisia Lontoosta, makukaakaoita.

Kerta-annospussit kunniaan. Sit ku niitä raaskis joskus vielä juodakin. (Ja kyllä, mulle tällaset jutut on luksusta.)

Oon töissä menettäny hermoni yhen uutiskirjeen kanssa ihan totaalisesti. Ensinnäkin mun sähköpostiin tulee useemman entisen työntekijän postit - en siis tiiä, kuka sen kirjeen on tilannu. Toisekseen siinä on kohta "jos haluat lopettaa uutiskirjeen tilauksen, paina tästä". No, "tästä" ei voi painaa. Kolmannekseen oon laittanu niitten info-osotteeseen jo kahesti viestin, että en halua sitä typerää uutiskirjettä enää, ja tänään se tuli taas.

Voisin myös joskus muistaa leikata tukkaani. Otsatukka asettuu tätä nykyä jotenkin kivasti sivulle, joten en yleensä ees tajua, että enhän mä näe sen takaa mitään. Vois joskus pitää sitä edessäkin, jos vaan sais ne sakset käteen, ku tukka on puhdas...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti