keskiviikko 2. marraskuuta 2011

virastopäivä

Eilen oli vähän sellanen päivä... Mulle maanantait on ihan jeespäiviä, tiistait on niitä kamalia. Olin vähän mokaillu työkkärin ja kelan kanssa ja kela sit päätti muistaa mua kirjeellä, että "et saa rahaa". Teki mieli hakata päätä seinään. Ja nyt onkin otsassa mustelma. Tätä kaikkea kivuutta edelsi 9h työpäivä, ei mulle suunniteltu juttu.

Tänään sit oliki jo vähän siedettävämpää, ku otin kaikki asiaan liittyvät paperit mukaan ja menin työkkäriin ja kelaan kysymään, että mitä ny. Työkkärissä oli tosi kiva nainen! Ja kelassakin ihan mukava, ei niin symppis, mutta hoiti asiat kuntoon nopeemmin ja paremmin ku oletin. Jee. Ei tartte enää hakata päätään seinään, eikä ees pöytään.

Sit äiti kutsu kauppaan. Ja seistiin varmaan 20min pelkästään paikallamme jollain käytävällä, ku mulla oli blaablaablaa-hetki ja pakko selittää tää kaikki ja vähän kaikkee muutakin.

Virastotyöaika on muuten oikein kiva, mutta vaikeuttaa asioita runsaasti sillon, ku pitäis käydä jossain virastossa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti