torstai 10. marraskuuta 2011

sanakato

Ihme änkkäämistä. Puhun koko ajan ihan mitä sattuu, puhelintyössä äärimmäisen kätevää. Sekotan sanoja (päivitän tiedot -> tiedotan päivät), unohan sanoja totaalisesti. Huoh.

Oon miettiny, että vois muuttaa Turkuun, jos vaan osais ruotsia kunnolla. Tänään sit soitin yhelle ihmiselle, joka puhua täyttä turkua - ja mua alko naurattaa ihan kamalasti! Kummallinen murre.

Päässä soi Chisun Kohtalon oma. Enkä ees tykkää siitä mitenkään päin. Tai itse asiassa totesin, että ne sanat voisin vielä sulattaakin, mutta en siedä sitä laulutapaa, tai hönkäilyä, tai mitä ikinä onkaan, mutta ei hyvää laulamista ainakaan.

Aikasemmin kuuntelin päässäni pitkään Palefacen Syntyny rellestää -biisistä kohta "rahat, maine ja muisti meni". Yks lause. Tosin, oon mä joskus myös katellu päässäni kohtausta Sormusten herrasta kymmeniä kertoja putkeen, kun se vaan ilmesty jukeboksin listalle.

Pari viime kertaa salilla oon jopa saanu tehtyä pientä alkulämpöä juoksumatolla. Ja molemmilla kerroilla, niinku melkein aina ennenki matolla, se menee siihen, että juoksen cooperin. Olis kiva juosta cooper ihan oikeesti joskus, tossa kun kuitenkin menee melkein ensimmäinen minuutti siihen, että saa mattoon vauhtia, toisaalta taas on helppo pitää sama suht kova vauhti yllä, kun matto käskyttää. Oon vaan maailman laiskin lenkkeilijä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti