torstai 13. lokakuuta 2011

how it should have ended

AAAAA, mun tossukoiden pohjasta lähtee paloja! Iski kriisi, ku rupesin vetämään niitä jalkaa. Nää kengät on ostettu keväällä 2002, kyllä niitten nyt kymmenvuotiaiks pitäis jaksaa! Muistan vieläkin, että oltiin iskän kaa kaupassa, ja mä iskin silmäni näihin, ku ne oli niin ihanan vaaleensiniset. Kuten varmasti tosta kuvastakin huomaa. Mut parhaat kengät ikinä.

Fast & Furious 5. Ihan viihdyttävää. Suunnilleen kaikenhan tuo oli velkaa Ocean's 11:lle, mutta kaikkea ei voi saada. Ja siinä ei ollu niin nättejä autoja ku jossain toisessa ton sarjan leffassa, josta katoin viimesen vartin. Kuulemma ehkä kakkonen. The Rockin ja Vin Dieselin yhteisesiintyminen ja etenkin tappelu nauratti, tuli mieleen Hulk vs. The Thing (Fantastic 4). En toki osannu päättää, kumpi on kumpi.

Samoin ton leffan aikana pyöri päässä HISHEn (How It Should Have Ended) Ocean's 40 traileri. Naurettiin ylipäätään joku aamu noille HISHEille vähän liikaa. "I'm Batman."

Avengersin ensimmäinen traileri <3. Marvel-leffa, supersankareita, Joss Whedon ohjaajana ja trailerissa soi Nine Inch Nails. Oo, liian monta täydellistä asiaa samassa paikassa. Ja niin, Tony Stark on yks parhaita hahmoja ikinä.

Siskontytön muskarissa oli tänään avoimet ovet. Muskarisoijia oli kolme, myös vierailijoita oli kolme. Mitä nyt me kaikki satuttiin olemaan samasta perheestä, otettiin sit koko suku mukaan.

Salilla tuntu vähän onnettomalta, ku tappelin penkissä tosissani, että ees 35kg nousi. Ei t
ullu mitään. Yleensä oon tolla tehny kevyesti kympin sarjan. Mut sit toisaalta, ristikkäistaljassa pistin molemmille puolille 20kg, ja tein sillä kympin sarjan. Jee, voittajafiilis. Sillon 9kk sitten en saanu tehtyä ristikkäistaljassa yhtään mitään.

Yks maailman surullisimmista näyistä on imuria karkuun juokseva kissa. Miten voi eläin olla niin säälittävä? Etenkin ku äitin kissa aikoinaan oli Viitasaaren kovin kissa.

Mut mitä peiliä mun pitäis uskoa, jos niissä kaikissa näyttää ihan erilaiselta?

Mun ruusut kuolee :( Huonoa tekoa. Yhtään ei johdu siitä, että mun lähellä kaikki kasvit kuolee.
Näin ne ekana aamuna oli piristämässä mua, maljakkona vesilasi ja vieressä mun aamutee <3

1 kommentti: