tiistai 18. lokakuuta 2011

pitkä päivä

Kuinka ärsyttävää voi olla, ku ajattelee jotain, mitä piti tarkistaa netistä, ja sit unohtaa sen seuraavan minuutin sisällä. Nyt mä sit mietin koko illan, että mitä ihmettä.

Kotoa töihin kaheksaksi. Töistä suoraan siskon luo. Kotio keräämään kamat ja salille. Sit ku pääsee lopulta kotio illalla, ni kello onkin muka jo puol kymmenen. Että sellanen päivä.

Tunsinpa oloni harvinaisen tyhmäks tänään. Yritin vaihtaa tulostimeen mustepatruunan. Eka tuijotin tulostinta vaikka kuinka pitkään ja yritin ymmärtää, missä ne patruunat oikein on. Sit ku keksin sen, jäinkin miettimään, että miten ne saa näkyviin. Sitten tuijotin uuden pakkauksen käyttöohjetta jokusen hetken, että sain sen patruunan käyttökelpoiseks. Sit yritin saada koneesta näkyville sen oikeen patruunan, ja meni vaikka kuinka pitkään ennen ku tajusin, missä se oikein näkyy. Joo. Mutta onnistuin lopulta. Tuli vähän sellanen fiilis, että tän takia mä en yleensä tee näitä ite.

Oon tossa työssä metsästäny ihmisten työnumeroita lukemattomia kertoja. Tänään hokasin, että eihän siinä oikeesti oo mitään outoa. Outoa on se, ku yrittää selvittää ihmisten henkilökohtasia sähköpostiosotteita. Sen joko tietää tai sit ei, se ei löydy googlettamalla.

Pari päivää sitten lehessä oli juttua kryptozoologiasta. Totesin, että jos me voitettais lotossa, ni mä voisin ruveta kryptozoologiks, eli näennäiseläintieteilijäks. Ois siistii.

Tänään oli toimistolla jotain remppamiehiä, ja jäin taas miettimään, että kyllä ihmiset tekee erilaisia töitä, ja että voisin mäkin periaatteessa tehä jotain tollasta fyysisempää työtä. Mut enpä tee. Äh, en minä tiiä.

Ja sit tanssittiin siskontytön kanssa Teddykarhujen huviretkeä. Ainakin mulle tuli kuuma.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti