sunnuntai 9. lokakuuta 2011

karaokea ja taidekuvia

Kavereita ja punaviiniä. Taidekuvausta pokkarilla, ja nyt se kamera on jossain omilla teillään... Karaokea lähikapakassa, ja uskomattoman pitkät karaokejonot. Ihan hermo meinas mennä.

Sytytettiin ekaa kertaa tänä syksynä kynttilärivistö ikkunalle. Nättiä.

Olipa se karaoke nyt taas jännää. Aina Timeen mennessä sanon, että mua ei sit saa päästää laulamaan, ja aina mä sinne vaan eksyn. Nyt sit lähettiin ihan asioiksemme. Karaoke on vähän pelottavaa. Siinä kuulostaa joskus tosi hyvältä, mut todennäköisemmin kamalalta. No, onneks on aina huonompiakin.

Perjantaina kuohuviiniä, eilen punaviiniä. Tulee jotenkin melkein aikuinen olo, ku viini maistuu niin hyvältä. Viinin juominen piti oppia, mut sen jälkeen siitä kyllä pitää.

(Jaa, omilla teillään oli tällä kertaa tietokonepöydällä. No en mä nähny!)

Ja onpa taas hieno tunne, ku rupee lisäämään kuvaa, ettii sen jostain kansioista ja kaikki on valmista, ja sit sen sijaan, et painais "lataa kuva", painaa "peruuta".

Tää ei oo taidekuvaa, tää on vaan huono suklaakeksikuva. Illalla ne sai vielä serpentiiniä kaveriks, tuli vappu keskelle syksyä.



Ja nyt mulla sit soi päässä Lauri Tähkä.

Ps. ARGH, fonttikoot. En ymmärrä, minkä takia tän bloggerin on niin kamalan vaikeeta ymmärtää, missä koossa mä haluan tekstini julkaista. Ja että se sama koko vaikka tarkottais samaa asiaa joka kerta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti