torstai 27. lokakuuta 2011

yksi mikrotukihenkilö mulle, kiitos

Parina aamuna on ihan vaan vähän tehny mieli jäädä nukkumaan. No onneks kohta on taas viikonloppu.

Ja argh, mikä työpäivä. Ei oo mua luotu asentamaan tulostimia ja muita härpäkkeitä. Sitä varten on mikrotukihenkilöt sun muut. Mut ei pakolla, huomenna taas hakkaamaan päätä seinään jonkun ihmeen laitteen kanssa.

Meillä on kummallinen tj. Maanantaina lähti toimistolta ja sanoi, että tulee seuraavana päivänä jossain vaiheessa. No tuli keskiviikkoiltapäivänä käväseen vartiks ja lähti taas. Tänään totes mulle, että ihmisellä pitäis aina olla liikaa töitä eikä kaikkea pidä yrittääkään tehdä (no mitä ku kaikki ei vaan työskentele stressin alla parhaiten?). Ja sitten istu mun huoneessa puol tuntia ja kävi läpi kouluhistoriansa, ja lastensakin koulut siihen päälle.

Sormi niin kipee, että meinaa itkettää. Ja kirjottaminen hankalaa, ku ei toi kymmensormijärjestelmä oikein toimi, ku yhellä sormella ei pysty ees näppistä koskemaan.

Mut onneks on Dirty Sexy Money. Eilen katottiin loppu ykköskaudesta. Kauden alku oli ehkä vähän parempaa, ihanan ulalla olevia ihmisiä.

Mun kännykässä kestää akku kaks päivää, kun sillä kuuntelee radiota 8-9h päivässä. Normaalitilassa lataan sitä max viikon välein.

Mielenkiintonen huomio excelistä: jos kirjottaa päivämäärän oikein, eli 27.10., se saa olla siinä muodossaan. Mutta jos kirjottaa 27.10, muuttaa excel sen muotoon lokakuun 27. Eräänlainen logiikka siinäkin.

Minne tää lokakuu on kadonnu?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti