perjantai 14. lokakuuta 2011

juustoja ja swingiä

Nyt on jääkaappi täynnä ruokaa. Ja yks hylly pelkkiä juustoja. Hii.


Kuinka monella tavalla voikaan ottaa margariinia rasiasta? Miks se pitää ronkkia sieltä, tai iskeä veitsi pystyyn siihen, ku on valmis?

Memphis. Kyllä toi on ehkä mun lemppari näistä s-ryhmän paikoista. Jenkkiteema on kiva, ja ruoka hyvää. Mm, mozzarellatikut. Ja olin vähän järkyttyny, ku söin Chevre Burgerin, enkä jaksanu sitä loppuun. Minä. Mitä on käyny? Jälkiruoissa olis ollu ihanan kuulosta pekaanipähkinäkakkua, ja kyl ne suklaadippi, jäätelöannos ja pirtelökin kuulosti hyviltä, mutta ku ei maha vedä.

Ai nii. Laitoin Memphisiin joku aika sitten palautetta. Niiden kasvisruoat paistettiin seesamiöljyssä, ja jossain ruoka-annoksessa oli sit huomio, että tää öljy ei sovi kala-allergikoille. Olihan se pakko huomauttaa, että en mä kasvissyöjänäkään kyllä taho syödä sitä kalaista öljyä. Ei menny pitkä aika, ku lueskeltiin sitä menua netistä, ja se öljy oli vaihdettu! Jee.

Oon koko päivän eläny ihan lauantaissa. Eli tavallaan mä oon voittanu tässä yhen kokonaisen päivän.

On se kiva juuttuu aina yhteen artistiin. Muutaman päivän oon popittanu pelkästään The Veronicasia. Nyt sit soi Robbie Williams. En ehkä arvosta ihmisenä, mutta laulajana ihan mieletön. Ja noissa swingeissä (tässä on ny soinu Beyond the Sea, Do Nothin' Till You Hear From Me ja Mack the Knife) on ihan mieletön meininki.

1 kommentti: